Үнэхээр уур хүрмээр тийм зүйлүүд эргэн тойронд байх юм аа. Хэн нэг нь хэлж байх хэрэгтэй биз дээ хүмүүс ээ!

Monday, April 20, 2009

Миний бичсэн зүйлийг уншдаг хүн байсан юм байна. Гэхдээ эн бичлэгээ уул нь нуугаад байрлуулсан нь энэ л дээ. Энэ олон сарын дараа нэг сэтгэгдэл ирэхэд би ямар их баярлав аа... Хэлэх ч үг алга... даанч тэгтлээ бухимдаагүй байгаа болохоороо энэ блогтоо ахиж юм нэмж чаддагүй ээ уул нь ингэтлээ бухимдахгүй л байх юмсан. Гэхдээ Бас л миний хүмүүст хэлчих юмсан гээд л бодоод гүйгээд байдаг зүйл бий л дээ.
Энэ юу вэ гэвэл. . .
Манай залуучууд хэн юу гэж хэлнэ түүгээр биш харин өөрийн бодлоор асуудалд хандаж байгаасай. Ялангуяа хүн хуурч толгойг нь эргүүлэн тархийг нь угаасан өрөөсгөл мэдээлэлтэй ийм гаж үзэгдэл хамгийн ихэсдэг үе нь одоо ирж байна гэж би боддог юм. ЭНЭ ҮЕ НЬ ЯАГААВ СОНГУУЛЬ

2 Сэтгэгдэл бичих:

Anonymous said...

"Амархан хошгирдгоо больцгоо залуусаа" гэсэн өөрийн тань үгтэй санал нийлэхийн дээдээр нийлж байна.

П.Булгантамир | Bibby Purev said...

Би сарын өмнөөс блог хөтөлж ирсэн. Тэгээд 2 долоо хоног үхтлээ юм бичээд. Хүн унших байх гэж бодоод байсан чинь хүмүүс бараг коммэнт бичихгүй орохгүй болороор нээрээ бухимддаг юм билээ. Одоо харин блог дээрээ юу хийж байгаагаа твиттер дээр бичиж байхаар болсон. Чи ч гэсэн туршаад үзээрэй хамаараа. Бухимдаж болохгүй шүү. Өөрийн гэсэн бичих хэв маягаа аваад тэрүүгээрээ дагнавал зүгээр байх гэж бодож байна. За нэг иймэрхүү байна даа хамаа